Jeih! Täällä ollaan myös vieläkin niin onnesta sekasin, ettei kannata edes yrittää kovin järkevää sanottavaa odottaa.. Aivan mahtava keikka, jossa fiilis oli katossa. Hurmos saavutettiin, totisesti! Kuumakin oli.. jopa niin kuuma, että meinasi meikäläiseltäkin paita päältä lähteä

Ehkä ens kerralla sitten
Keikkapaikka taisi olla ihan vasta avattu tähän tarkoitukseen. Tulevat esiintyjät TV ruuduilla aiheuttivat pientä hilpeyttä.. Amorphista ja Hausmyllyä.. Mutta tärkeintä oli tämän illan esiintyjä, jolle piti aina hurrata (ja kirkua), kun näytöllä vilahti

Tykkäsin kyllä paikasta, lava oli hyvällä korkeudella eturivissä seisomiseen ja muutenkin vaikutti ihan pro-paikalta. Ei siis mikään räkälä ollut kyseessä, vaikka ainahan muutama "pain in the ass" mukaan mahtuu.
Laitetaas settilistaa tähän väliin:
TB
Vaadimme Metallia
Ukkoshevonen
Sotureille
Paha Sanoo
Malja/Sydän/Taakka
Tuonelaan
Orjatar
Älä Kerro Meille
Viimeinen Tuoppi
Missä Miehet Ratsastaa
TLTEi vieläkään uutta kuultu, mutta kaikki aikanaan. Hyvää kannattaa odottaa!
Multa lähtee syvä kumarrus ja iso kiitos TBn pojille aivan mahtavasta illasta

Toivoisinpa, ettei tarvisi odottaa heinäkuulle asti seuraavaa keikkaa, mutta siellä sitten viimeistään seuraavaksi näytetään miten Tapsa tanhuaa
Kiitokset lähtee myös mahtavalle keikkaseuralle ja kaikille keikalla olleille, täydellisen fiiliksen luonnista. Tämä keikka kuuluu ehdottomaksi sinne top vitoseen, mun 27 TBn keikan seassa!
btw Carita.. Taisin olla muuten minä. Mulla on ainakin punanen tukka ja kamerasta löytyy mielenkiintoisia kuvia. Katsotaan sitä julkaisukelpoisuutta myöhemmin. Tuubiin laitoin
Paha Sanoo. Harmittaa vain nuo lavan valot, jotka hetkellisesti peittää soturit. Toivottavasti keikan energisyys ja fiilis kuitenkin tuosta pätkästä välittyy!
EDIT. Sensuurin läpi käyneet
kuvat.